به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان،حسن ربانی ارشد با هدف تکریم ارباب رجوع از نزدیک با برخی از مراجعین دیدار کرد و پس از استماع مشکلات آنها دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات آنها را صادر نمود.
ربانی ارشد با بیان اینکه این دیدارها نقش به سزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد، اظهار داشت:رسیدگی به مشکلات مردم از سیاستهای اصلی دولت تدبیر و امید است که به جد در دستور کار مدیران قرار دارد.
وی در حاشیه دیدار با مردم به معاونین و کارشناسان مسئول که جهت پاسخگویی حضور داشتند ، اظهار کرد:هر چند دقت در پرونده ها باید سرلوحه کارکنان این اداره کل باشد ولی نباید این دقت به وسواس تبدیل شود و از مکاتبات بی مورد در خصوص راه انداختن کار ارباب رجوع بشدت باید پرهیز شود.
وی افزود:این اداره کل یکی از دستگاههای اجرایی است که به طور مستمر جلسات دیدارهای مردمی را با حضور مستقیم معاونین و مدیران مربوطه در اولویت قرار داده است
شایان ذکر است ملاقات مردمی مدیرکل بصورت مستمر و هفتگی برگزار میشود و مراجعین می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان همدان قسمت روابط عمومی فرم مربوط به این ملاقات را دریافت نمایند.
نظر شما